Градска општина Пантелеј     ГРАДСКА ОПШТИНА ПАНТЕЛЕЈ     Градска општина Пантелеј

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА




Шифра
PAN.1-9

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине - постављање аутомата, апарата и расхладних уређаја за продају робе и вршење услуга

Већа организациона јединица Управа градске општине Пантелеј
Мања организациона јединица Одсек за имовинско-правне и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Смиља Симић, Самостални стручни сарадник
Тел: 018 201 261
E-mail: smiljas@medianis.net
Сврха административног поступка Стварање услова за економски развој градске општине и обављање пословне делатности уз заштиту јавног интереса и уз поштовање важећих прописа.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку,Одлука о општим условима за уређење насеља на територији Градске општине Пантелеј,Одлука о организацији Управе Градске општине Пантелеј,Одлука о општим условима за уређење града
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Локална комунална таксаПо м2 дневно за I зону 100,00 дин, за II зону 50,00 дин, а за III, IV и V зону 30,00 дин840-714573843-3697 - контролни број - 125 - ПИБ
Градска административна такса375,00840-742251843-7397 14-125
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Решење о упису у регистар привредних субјекатаАгенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Скица локације за заузећеУправа градске општинеОригиналСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Уговор са произвођачемСтранке: продавац и произвођачКопијаУсловно
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 5
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује. Потписом овог обрасца, странка потврђује да је сагласна да се потребна документација других градских управа и служби Града, прибавља по службеној дужности.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева