Градска општина Пантелеј     ГРАДСКА ОПШТИНА ПАНТЕЛЕЈ     Градска општина Пантелеј

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА




Шифра
PAN.1-11

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине - за изнајмљивање дечијих аутомобила, мотора, возића и слично

Већа организациона јединица Управа градске општине Пантелеј
Мања организациона јединица Одсек за имовинско-правне и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Смиља Симић, Самостални стручни сарадник
Тел: 018 201 261
E-mail: smiljas@medianis.net
Сврха административног поступка Одобрење за заузеће јавне површине за обављање делатности изнајмљивања дечијих аутомобила, мотора, возића и слично, уз проверу испуњености свих услова предвиђених важећим прописима.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку,Закон о планирању и изградњи,Одлука о организацији Управе Градске општине Пантелеј
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Локална комунална таксаПо возилу дневно и то за аутомобиле, моторе и слично 60,00 дин, а за дечији возић по вагону 200,00 дин840-741531843-7797 - контролни број - 125 - ПИБ
Градска административна такса375,00840-742251843-7397 14-125
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Решење о упису у регистар привредних субјекатаАгенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Скица локације за заузећеУправа градске општинеОригиналСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 5
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева