Градска општина Нишка Бања     ГРАДСКА ОПШТИНА НИШКА БАЊА     Градска општина Нишка Бања

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА



Шифра
NIB.1-12

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине - коришћење витрина ради излагање робе ван пословних просторија

Већа организациона јединица Управа градске општине Нишка Бања
Мања организациона јединица Одсек за имовинско правне и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Славиша Крстић, Виши сарадник
Тел: 018 4548-108
E-mail: kslavisa@gu.ni.rs
Сврха административног поступка Омогућавање излагања робе у витринама ван пословних просторија, уз проверу испуњености свих услова предвиђених важећим прописима.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку,Одлука о општим условима за уређење Градске општине Нишка Бања
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Градска административна такса375,00840-742251843-7397 23-122
Локална комунална таксаПо целом или започетом м2 изложбене површине витрине у годишњем износу и то: за I зону 6000,00 дин за II зону 4800,00 дин, а за III, IV и V зону 3600,00 дин840-714573843-36контролни број-122-ПИБ
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Скица са техничким описомУправа градске општине Нишка БањаОригиналСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Решење о регистрацијиАгенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Потврда о испуњености условаУправа надлежна за саобраћајОригинал 
СагласностВласник, корисник објекта или Скупштина зградеОригинал 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 5
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева