Градска општина Медиjана     ГРАДСКА ОПШТИНА МЕДИJАНА     Градска општина Медиjана

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА



Шифра
MED.1-6

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине - постављање киоска – мањих монтажних објеката

Већа организациона јединица Управа ГО Медијана
Мања организациона јединица Одељење за правне, скупштинске и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Драгана Ћосић-Жабар, Стручни сарадник
Тел: 018 532 992
E-mail: gaga@medijana.rs
Сврха административног поступка Странкама се омогућава обављање пословне и других делатности, а градска општина има увид у начин заузећа јавних површина.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку, Одлука о постављању мањих монтажних објеката на јавним површинама на територији града Ниша
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Градска административна такса55,00840-742251843-7397 05-128
Локална комунална таксаДин по м2 по зонама за продају дувана БИД 30, Екстра 27, Прва 21, Друга 16 Дин по м2 по зонама за продају лутријских срећки БИД 22, Екстра 21, Прва 16, Друга 13 Дин по м2 по зонама за продају сувенира, БИД 12, Екстра 10, Прва 9, Друга 6840-741531843-7797 контрoлни број - 128 - ПИБ
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Решење o регистрацијиРепубличка агенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
План локацијеСкупштина градаКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Скица са техничким описомОпштинска управаОригиналСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
Потврда о пријави осигурања за запошљене раднике - образац М3Републички фонд ПИОКопија 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 8
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева