Градска општина Медиjана     ГРАДСКА ОПШТИНА МЕДИJАНА     Градска општина Медиjана

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА



Шифра
MED 1-8

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине - постављање летњих башти

Већа организациона јединица Управа ГО Медијана
Мања организациона јединица Одељење за правне, скупштинске и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Драгана Ћосић-Жабар, Стручни сарадник
Тел: 018 532 992
E-mail: gaga@medijana.rs
Сврха административног поступка Издавање одобрења за постављање летњих башти уколико су испуњени сви услови предвиђени важећим прописима.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку,Закон о планирању и изградњи,Статут града Ниша,Статут ГО Медијана,Одлука о постављању мањих монтажних објеката на јавним површинама на територији града Ниша
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Локална комунална таксаПо м2 динара дневно за зону: БИД 40,00: екстра 35,00: I зону 30,00; II зону 20,00; за III, IV и V зону 15,00840-741531843-7797 контролни број - 128 - ПИБ
Градска административна такса65,00840-742251843-7397 05-128
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Решење o регистрацијиРепубличка агенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
План локацијеСкупштина градаКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Урбанистичко-технички условиЗавод за урбанизамОригинал 
Скица са техничким описомОпштинска управаОригиналСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
СагласностЗавод за заштиту споменика културеОригиналУсловно, за простор од културно-историјског значаја.
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 8
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева