Градска општина Медиjана     ГРАДСКА ОПШТИНА МЕДИJАНА     Градска општина Медиjана

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА



Шифра
MED 1-17

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине грађевинским материјалом

Већа организациона јединица Управа ГО Медијана
Мања организациона јединица Одељење за правне, скупштинске и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Драгана Ћосић-Жабар, Стручни сарадник
Тел: 018 532 992
E-mail: gaga@medijana.rs
Сврха административног поступка Омогућавање заузећа јавне површине грађевинским материјалом од стране субјеката који се баве грађевинском делатношћу, уз заштиту јавног интереса и провереност испуњености свих услова предвиђених важећим прописима.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку,Закон о планирању и изградњи,Статут града Ниша,Статут ГО Медијана,Одлука о општим условима за уређење града
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Градска административна такса375,00840-742251843-7397 05-128
Локална комунална таксаПо м2 дневно и то:БИД зона 90,00 дин; екстра зона 70,00дин; за I зону 50,00 дин; за II зону 40,00 дин; а за III,IV и V зону 30,00 дин840-741535843-0897 контролни број - 128 - ПИБ
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Решење o регистрацијиРепубличка агенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Скица са техничким описомОпштинска управаОригиналСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Одобрење за изградњуУправа за планирање и изградњуКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
Решење о постављању саобраћајне сигнализацијеУправа надлежна за саобраћајКопија 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 8
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује. Потписом овог обрасца, странка потврђује да је сагласна да се потребна документација других градских управа и служби Града, прибавља по службеној дужности.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева