Градска општина Медиjана     ГРАДСКА ОПШТИНА МЕДИJАНА     Градска општина Медиjана

ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЕЛЕКТРОНСКОГ РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА



Шифра
MED 1-16

Назив административног поступка : Заузеће јавне површине - коришћење витрине ради излагања робе ван пословних просторија

Већа организациона јединица Управа ГО Медијана
Мања организациона јединица Одељење за правне, скупштинске и комуналне послове
Делатност Комунални и инспекцијски послови
Контакт подаци надлежног службеника
Драгана Ћосић-Жабар, Стручни сарадник
Тел: 018 532 992
E-mail: gaga@medijana.rs
Сврха административног поступка Омогућавање излагања робе у витринама ван пословних просторија, уз проверу испуњености свих услова предвиђених важећим прописима.
Правни основ административног поступка Закон о општем управном поступку,Закон о планирању и изградњи,Статут града Ниша,Статут ГО Медијана,Одлука о општим условима за уређење града
Такса / накнада коју је потребно уплатити
Назив таксе/накнадеИзнос таксе / накнаде (РСД)Број рачуна за уплатуПозив на број
Градска административна такса375,00840-742251843-7397 05-128
Локална комунална таксаПо целом или започетом м2 изложбене површине витрине у годишњем износу и то: централна и БИД зона 8.000,00 дин; екстра зона 7.200,00 дин ;за I зону 6000,00 дин за II зону 4800,00 дин, а за III, IV и V зону 3600,00 дин840-714573843-3697 контролни број - 128 - ПИБ
Документација
ДокументНазив институције која издаје документФорма доставеКоментар
Решење o регистрацијиРепубличка агенција за привредне регистреКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
План локацијеСкупштина градаКопијаСтранка не подноси документ. Управа прибавља документ по службеној дужности.
Доказ о уплати градске административне таксеБанка, ПоштаКопија 
Доказ о уплати локалне комуналне таксеБанка, ПоштаКопија 
СагласностВласник, корисник објекта или Скупштина зградеОригинал 
Потврда о испуњености условаУправа надлежна за саобраћајОригинал 
Рок за решавање потпуног предмета (дани) 8
Обавештење Запослени је дужан да, одмах по пријему предмета у надлежну организациону јединицу, прегледа предмет и обавести странку о евентуалним недостацима, потреби за допуном и року у коме допуну треба извршити. Рок за преглед предмета и обавештавање подносиоца захтева о евентуалним недостацима је 3 дана од дана пријема захтева. По правилу, дозвољава се само једна допуна поднеска. Уколико подносилац захтева не изврши допуну у предвиђеном року, предмет се одбацује.
Време важења одлуке по захтеву (дани)
Преузимање обрасца захтева Преузимање обрасца захтева